Recytacja poezji Tuwima i Brzechwy
- Szczegóły
- Kategoria: AKTUALNOŚCI
Dnia 14 marca uczniowie naszej szkoły wzięli udział w Międzyszkolnym Konkursie Recytatorskim poświęconym twórczości Jana Brzechwy i Juliana Tuwima w Bukowinie Sycowskiej.
Naszą szkołę reprezentowali uczniowie z klasy II, III i IV: Hanna Stachowiak, Gabriela Dryka, Sofia Glamozdenko, Maria Kapa i Jakub Galbierczyk.
Po wysłuchaniu interpretacji wierszy komisja wyłoniła najlepszych recytatorów, a wśród nich znaleźli się uczniowie naszej szkoły. Hanna Stachowiak zajęła III miejsce w kategorii klas drugich, a Sofia Glamozdenko zajęła III miejsce w kategorii klas III- IV.
Pan dyrektor Józef Gąbka podziękował dzieciom za wspaniały pokaz talentów, który na pewno wzmocnił ich wiarę we własne siły. Była ro również okazja do nawiązania nowych znajomości, bo organizatorzy uprzyjemnili nam czas pokazami tanecznymi przy piosenkach z filmu „Akademia Pana Kleksa”.
Serdecznie dziękujemy naszym uczniom za wzorowe reprezentowanie naszej szkoły :)
Dzień Kobiet
- Szczegóły
- Kategoria: AKTUALNOŚCI
Dnia 8 marca mali i więksi panowie przygotowali dla swoich koleżanek i pań niespodzianki. To był dzień pełen uśmiechów oraz gestów "serduszka" wobec dziewczynek. Nasza szkoła przybrała piękne kolory wiosennych kwiatów a w każdej sali słychać było życzenia. Samorząd Uczniowski przygotował wraz z uczniami klasy III uroczysty apel z okazji tego święta.
NASTOLATKI 3.0
- Szczegóły
- Kategoria: AKTUALNOŚCI
Drodzy Rodzice!
Rewolucja cyfrowa oraz wywołane nią przemiany społeczne i gospodarcze obok ogromnych korzyści przyniosły także nieznane wcześniej zjawiska o nie zawsze pożądanym charakterze. Potrzeba monitorowania i ciągłego analizowania trendów związanych z korzystaniem przez dzieci i młodzież z Internetu sprawiła, że NASK – Państwowy Instytut Badawczy, począwszy od 2014 r., co dwa lata realizuje ogólnopolskie badania „Nastolatki 3.0”.
Ich celem jest diagnoza oraz interpretacja zachowań polskich nastolatków w internecie i opinii młodych na temat sieci. Respondenci w ramach badania odpowiadają na pytania dotyczące m.in.: aktywności online, edukacyjnej roli internetu i urządzeń mobilnych, świadomości zagrożeń czy doświadczeń oraz sposobów reagowania na przemoc.
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami ogólnopolskiego badania społecznego, dotyczącego korzystania z Internetu przez młodzież.
źródło /nask.pl/
Konkurs recytatorski w Granowcu
- Szczegóły
- Kategoria: AKTUALNOŚCI
Dnia 7 marca w Zespole Szkół w Granowcu odbył się
Gminny Konkurs Recytatorski.
W rywalizacji wzięło udział siedmioro uczniów naszej szkoły,
którzy wrócili z imponującymi wynikami, zdobywając czołowe miejsca oraz wyróżnienia:
III miejsce w kategorii klas I-III zajęła Hanna Stachowiak
wyróżnienie: Sofia Glamozdenko
II miejsce w kategorii klas IV-VI zdobyła Zuzanna Walas
wyróżnienie: Jakub Galbierczyk oraz Kornelia Tacik
III miejsce w kategorii klas VII-VIII otrzymała Maja Wlazło
wyróżnienie: Laura Antoniak.
Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom ich sukcesów oraz dziękujemy za godne reprezentowanie naszej szkoły.
Konkurs o Pióro Dyrektora Liceum w Odolanowie
- Szczegóły
- Kategoria: AKTUALNOŚCI
5 marca nasi uczniowie: Maja Wlazło, Wiktor Tacik, Laura Antoniak wzięli udział w XVI Edycji Konkursu Ortograficznego o Pióro Dyrektora Liceum im. Władysława Jagiełły w Odolanowie. Mieli okazję zmierzyć się z siedmioma szkołami w rejonie. W eliminacjach indywidualnym Laura Antoniak zajęła III miejsce. W konkursie drużynowym reprezentanci naszej szkoły wywalczyli II miejsce. Jesteśmy z nich dumni.
Mamo, Tato...tablet
- Szczegóły
- Kategoria: AKTUALNOŚCI
Drodzy Rodzice!
Ponad 40% dzieci do drugiego roku życia korzysta z tabletów i smartfonów Może to mieć negatywny wpływ na ich rozwój.
Pomimo iż odpowiednio dobrane treści internetowe mogą mieć pozytywny wpływ na rozwój dzieci, to zbyt wczesne i intensywne korzystanie z urządzeń elektronicznych może być dla nich szkodliwe.
W pierwszych latach życia mózg człowieka rozwija się najintensywniej. Do tego rozwoju dziecko potrzebuje doświadczania świata wszystkimi zmysłami – zobaczyć, poczuć, usłyszeć, dotknąć. Ograniczenie pola działania dziecka i rodzaju bodźców może mieć negatywny wpływ na rozwój struktur neuronowych jego mózgu.
Mózg dziecka potrzebuje również intensywnych doświadczeń z innymi osobami. Ani telewizja, ani komputery nie zastąpią mu kontaktów z opiekunami czy innymi dziećmi, wspólnej zabawy, wspólnego czytania książek i innych doświadczeń dzięki którym dzieci uczą się otaczającego je świata.
Tymczasem.....więcej informacji na stronie http://mamatatatablet.pl/