KOMUNIKATY

 

PLAN KONSULTACJI RODZICÓW Z NAUCZYCIELAMI
W CZASIE ZDALNEGO NAUCZANIA

 

 

nauczyciel

poniedziałek

wtorek

środa

czwartek

piątek

D. Wawrzyniak

 

 

Rodzice Publicznego Przedszkola mają kontakt codzienny

poprzez grupę na facebooku.

M. Skrzypek

 

A. Maryniak

 

17.00 – 18.00

 

 

17.00 – 18.00

 

M. Siedlecka

 

18.00 – 19.00

 

18.00 – 19.00

 

 

A. Jankowiak

 

 

16.00 – 17.00

 

16.00 – 17.00

 

B. Nowak

 

 

 

10.00 – 12.00

 

16.00 – 17.00

M. Bystrzyńska

 

 

17.00 – 18.00

 

17.00 – 18.00

 

M. Szewczyk

 

17.00 – 18.00

 

 

17.00 – 18.00

 

J. Jakubowska

 

8.00 – 9.00

 

 

16.00 – 17.00

 

R. Nowak

 

 

 

15.00 – 16.00

 

16.00 – 17.00

B. Siedlecka

 

 

 

17.00 – 18.00

 

17.00 – 18.00

A. Chmielecka

 

14.00 – 17.00

 

 

 

 

K. Chudy

 

 

14.00 – 17.00

 

 

 

M. Jędrzejewska

 

 

 

16.00 – 18.00

 

 

I. Joks

 

 

16.00 – 17.00

 

 

 

I. Winiecka

 

 

16.00 – 17.00

 

 

 

 

Zapraszamy do udziału

w

Konkursie Twórczości Poetyckiej
z okazji roku jubileuszowego 100-lecia urodzin
św. Jana Pawła II

 

Konkurs  ma na celu uczczenie życia i twórczości św. Jana Pawła II, propagowanie nauki Papieża Polaka, kształcenie wrażliwości estetycznej dzieci, młodzieży i dorosłych oraz wspieranie rozwoju pasji literackich i talentów poetyckich.



ORGANIZATORZY:

1. Szkoła Podstawowa  im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu

 

2. Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jana Pawła II  w Podsarniu – Harkabuzie

 

3. Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Cieszynie

 

 

/pobierz/ REGULAMIN KONKURSU POETYCKIEGO


REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO

 z okazji roku jubileuszowego 100-lecia urodzin

 św. Jana Pawła II

 

 

 

 Organizator konkursu:

- Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Cieszynie

 

 Adresaci konkursu:

 - do udziału zapraszamy wszystkich uczniów klas  I-III



/pobierz/ REGULAMIN  KONKURSU  PLASTYCZNEGO

 

 

Poradnik dla rodziców

    Internet umożliwia nam załatwianie codziennych spraw bez wychodzenia na zewnątrz. Czas spędzony w domu kusi jednak, aby z sieci korzystać zdecydowanie częściej, niż jest to konieczne. Jak zatem „odłączyć” siebie i dzieci? Podpowiadamy!

#Zostanwdomu i odłącz się

    Zdalna praca, zdalna szkoła. Po codziennych obowiązkach przychodzi wreszcie moment na wspólne spędzanie wolnego czasu. Przez ostatnie tygodnie rodzice wykazują się wieloma nowymi pomysłami. No dobrze, a co jeśli pomysły się wyczerpią? Nie martwcie się, znamy sposoby na to, jak połączyć świetną zabawę z nauką, a do tego nie używając komputera czy smartfona. Udowodnimy, że da się!

Mały programista

    Prawie codziennie docierają do nas informacje o tym, że na rynku pracy brakuje programistów. To na pewno zawód przyszłości, ale także szansa na rozwinięcie umiejętności przydatnych w codziennym życiu. Nauka kodowania nie od razu zrobi z naszych dzieci programistów, ale na pewno nauczy je logicznego myślenia. Proste zabawy to nie tylko pomysł na zorganizowanie czasu dzieciakom, ale także dobre ćwiczenie dla rodziców. 
    Na początek proponujemy Wam zabawy „20 minut z programowaniem offline”. To proste zadania, które wykonacie z wykorzystaniem przedmiotów domowych. To mogą być kartki papieru, książki, kredki, piłki, koce. Rozejrzyjcie się wokół, na pewno je znajdziecie. Każda zabawa nawiązuje do programowania i w prosty sposób pokazuje, na czym ono polega. Dowiecie się, co to są kody, bugi, skrypty czy bity. A to wszystko podane w formie gier i zabaw dla młodszych i starszych. 
    Każda zabawa zawiera instrukcję, ilustracje pomocnicze oraz dokładny opis potrzebnych materiałów. Aby ułatwić Wam wspólną zabawę, w publikacji znajdziecie gotowe do wydrukowania lub przerysowania wzory plansz do zaproponowanych gier.
Jeśli będziecie chcieli bawić się w programowanie w dłuższej perspektywie, warto zaglądać na stronę koduj.gov.pl. Znajdziecie tam dużo inspiracji i pomysłów.  
 

Razem bezpiecznie w internecie

    Czas spędzany w domu to również dobry moment, żeby porozmawiać z dziećmi o bezpieczeństwie w internecie. Nie musi być to zwykła „pogadanka”, my proponujemy edukację poprzez zabawę. Cykl „#zostanwdomu bezpiecznie z Akademią NASK” to aktywności, dzięki którym poznacie internetowe zagrożenia i dowiecie się, jak sobie z nimi radzić. Znajdziecie je stronie akademia.nask.pl oraz w kanałach społecznościowych. Tutaj, podobnie jak przy zabawach z programowaniem, potrzebujecie tylko to, co macie już w domu pod ręką. 
Łamigłówki, krzyżówki, kolorowanki nawiązują w prosty sposób do tego, jak działa internet, co możemy w nim znaleźć, ale przede wszystkim na co uważać. Ta wiedza przyda się nie tylko dzieciom, ale także rodzicom. Gry i zabawy dostosowane są do poszczególnych grup wiekowych. 
 

Bądźcie na czasie

    Świat gna do przodu, spora część naszego życia przeniosła się do internetu. Warto regularnie uzupełniać wiedzę o tym, z czym Wasze dzieci mogą się tam zetknąć, i być na czasie. Teraz jest najlepszy moment, aby zapobiegać i rozmawiać. Jak? Z pomocą przyjdą Wam poradniki o internetowych zagrożeniach. Ich autorzy w prosty sposób tłumaczą, na czym polegają zjawiska, jaka jest ich skala i – co najważniejsze – jak unikać niebezpieczeństw i rozwiązywać problemy. W obecnych czasach ta wiedza jest bezcenna. 
    Odwiedźcie także stronę gov.pl/niezagubdzieckawsieci z praktycznymi informacjami o bezpieczeństwie dzieci w sieci. 

 

Źródło: https://www.gov.pl

 

BEZPIECZEŃSTWO W SIECI W TRAKCIE

ZDALNEJ NAUKI

 

 źródło/https://sieciaki.pl/

W razie wątpliwości odnośnie do tego, jak w danej sytuacji postąpić,

poproś o radę swoich rodziców lub innych dorosłych, którym ufasz.

Obejrzyj film i utrwal zasady bezpieczeństwa w sieci.
https://youtu.be/-1rkVflmsKA

Projekty

 80- w roku szkolnym 2016/2017 Szkoła realizuje innowację pedagogiczną „Książka oknem na świat”

 

 

Prowadzimy jawny rejestr zbiorów danych osobowych

 

 

8 -W roku szkolnym 2015/2016 Szkoła realizuje innowację pedagogiczną ,,Listy budują więzi"

 

 

530- W roku szkolnym 2014/2015

i 2015/2016 Szkoła realizuje innowację pedagogiczną  „Kultura słowa tarczą bezpieczeństwa”